Bug d'impressió estranyíssim

Bones llistaires!

L'altre dia mon pare me comentava que no li sortien les imatges en imprimir
una web des del konqueror (Kubuntu Feisty). Ell seleccionava la secció que
volia imprimir, se n'avava al diàleg d'impressió i pitjava imprimir (ell
volia imprimir només la selecció, però la opció no estava habilitada).

El que va sortir per la impressora me va fer riure molt:
Es va imprimir tota la web, no només la selecció, però les imatges que hi
havia entremig la selecció es van imprimir totes d'un color cel llis.
Si es deseleccionava i tornava a imprimir, les imatges surten bé.
Sóc jo o crec que s'estava imprimint el ressaltat blavós que surt a damunt del
text i les imatges quan es selecciona????

He provat de cercar-ne algun bug corresponent del konqueror, però no trob res.
Ara acab de comprovar que a mi també me passa el mateix (Debian Lenny).

Vos passa el mateix? I si és així, algú amb més traça me podria indicar a
quina subsecció/subcomponent/subversió del konqueror he d'enviar el bug?

Es que me pareix una estupidesa de bug tan gran que no vag poder aguantar el
riure quan vaig veure com sortia tot blau :P

Gràcies!

Pau.

--
| Pau Tallada Crespí                        GNU/Linux User : #345498 |