Re: Soroll disc dur

O el sistema de fitxers. No tots rasquen igual...

El Wednesday 15 August 2007 18:03, Andreu Bassols Alcón va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona