Re: (offtopic): somgnu?

Hola!

Has provat www.somgnu.cat?

A mi al entrar al .org em redirigeix.

Salut!

El 08/08/07, xavi < lorajoler@paranoici.org> ha escrit:

Ciao

Fa uns dies que somgnu.org (la meva pàgina web de referència per
qüestions de programari lliure un cop vaig donar per mort a barratroll...)
està caiguda. Algú en sap alguna cosa?

La veritat és que és una delicia de pàgina, l'actualitzen un cop cada
dia o dos, la informació que posen és cara a l'usuari final d'escriptori
-no les frikades d'altres llocs web...-, tenen un wiki de documentació
molt digne que va augmentant a poc a poc i que ja l'he fet servir alguna
vegada i el trobo molt útil.

I no, no sóc de l'equip de somgnu.org :-), malgrat la propaganda.
--

"Viure molts anys, estudiar tota la vida" (Lao Tsé)

xavi       ||      lorajoler[at]paranoici.org