Re: Partició perduda

A Dimecres 01 Agost 2007 13:29, Mateu va escriure:
> Bones!
>
> Fa uns dies vaig fer un petit desastre amb les particions del meu
> portàtil, al punt que una d'elles, el meu /home va ser eliminada.
> El meu dubte és a veure si podria recuperar-la, si no la partició
> sencera almenys les dades que hi havia. I donç? us heu trobat amb el
> mateix cas o parescut? Heu pogut fer-hi res?

Hola Mateu!

Més d'una vegada he pogut recuperar la taula de particions amb testdisk.

Descripció: Partition scanner and disk recovery tool
TestDisk checks the partition and boot sectors of your disks.
It is very useful in recovering lost partitions.

A veure si a tu també et funciona!

sort...

cuc