Re: konsole: conservar el directori en obrir una pestanya

no m'he explicat bé, la pestanya del konsole l'obro des del mateix konsole, on
ja tinc una sessió oberta i estic en un directori concret
el gnome-terminal si fas això t'obre la nova pestanya i te la deixa al mateix
directori que la pestanya que tenies en primer pla a l'obrir-la

el Thursday 26 July 2007 17:30, serni va escriure: