Re: fer anar el maquinari

En/na Salvador Busó i Pablo ha escrit:
Tinc una màquina portàtil MEDION, amb una tarja de so de Intel Realtek HD audio, i no hi ha manera de obtenir cap so d'ella. Tambè tinc una impresora Canon Pixma Ip1500, que no trobe manera de fer anar. Algú hem pot ajudar? Per culpa d'aço, no tinc mes remei que mantenir el Windows instal·lat en la màquina, i promte tindré que renovar el pagament del antivirus i no me fa cap gracia.
Us estaré molt agrait.
Voro

Hola,

Jo tinc la teua mateixa targeta de so, i l'he feta anar. És una HDA Intel, que també apareix com ALC260, veritat?

Has de recompilar ALSA tot tenint en compte un fil dels fòrums en què podràs trobar un pegat per a la maleïda targeteta:

https://bugtrack.alsa-project.org/alsa-bug/view.php?id=2189

És un dels fitxers que hi apareix, crec que ha de ser un dels TGZs, perquè sé que incloia instruccions de com aplicar el pegat. Sent no saber quin és exactament el fitxer que t'has de descarregar.

Sembla que el problema amb aquesta targeta és que, quan es carrega, oblida activar l'amplificador, per la qual cosa, el so sona però molt fluix (pots comprovar-ho posant-ho tot a tope i connectant-ho a uns alteveus externs a tota hòstia, o a uns auriculars menuts, sentiràs el so molt fluixet).

Aplicant el pegat ABANS de compilar, i després compilant, tot rutlla.

Pau.

--
Pau Climent i Pérez,
Enginyer Tècnic en Informàtica