Re: servidor-router

Hola,

pel que dius, sembla que el problema dels repositoris te que a veure amb
la versió de l'ubuntu que tens. Segurament al
l'arxiu /etc/apt/sources.list fas referència a una versió obsoleta i els
repositoris ja no deuen existir, si mires a www.ubuntulinux.org trobarás
els repositoris nous, corregueix el sources.list i en principi, amb
alguna que altra sorpresa, hauria d'anar.

Respecte a possar-te debian etch, personalment el prefereixo, però jo et
recomanaria que fesis una instal·lació 'neta' ja que si apliques la
solució de més amunt, però amb els repositoris de la debian etch el
resultat és del tot imprevisible.

Espero haver-te ajudat.
Salutacions.
Peplluís.

El ds 21 de 07 del 2007 a les 13:56 +0200, en/na xab ara ele va
escriure: