Re: Borrar arxius remots amb Samba

Veieu, no m'he explicat bé.

Hi han 3 pc, dos amb debian, un servidor i un client, i un amb XP també
client.

Al servidor samba hi tinc compartida la carpeta incoming amb samba.

En el xp (el del meu pare) hi vull posar el sancho i que pugui tibar del
mldonkey non-stop del servidor. De moment he comprovat que els arxius de
vídeo es veuen be tibant des del servidor i si em logo com al meu usuari
samba puc borrar els fitxers, crear carpetes, etc. etc. Tot OK

el tercer en discòrdia és el meu pc que rula una debian sid, però quan
munto l'incoming amb el smb4k no em deixa borrar, crear, ni modificar
els arxius, això si els vídeo i la música es veuen correctament. Si
accedeixo amb el konqueror amb el smb:// fa com si se'ls baixés primer
per poder veure els vídeos o sentir la música, i tampoc em deixa borrar
els arxius... només puc borrar a través de la consola amb smbclient. Que
no m'interessa, a mi m'agradaria que funciones (i es una pena dir-ho)
com des de windows.

--
Everything happens for a reason
The Others are coming... http://quak.mine.nu/blog