Re: Borrar arxius remots amb Samba

Si utilitzes el mateix usuari samba que el teu pare, no entenc perquè no els pots esborrar. De totes formes, aqui tens la meva solució alternativa: En una situació exactament paral·lela a la teva jo, per no complicar-me la vida, utilitzo ssh per connectar-me al servidor ( sftp://ipdelservidor al konqueror, aleshores actuen els permisos d'usuaris de tota la vida, en comptes dels de samba.).

[OT]
Per cert, suposo que alguns dels arxius descarregats si que els deixes al servidor, per tal que la resta de mortals també els compartim, no? ( jo tinc 2 directoris: compartits i descarregats. El que em sembla que no té interès, posem per cas, l'últim disc del Ricky Martin, l'elimino quan ja el tenim copiat. En canvi, els de Led Zeppelin els traspasso de descarregats a compartits per a que a vosaltres se us descarregui amb una mica més d'alegria ...)
[/OT]

Salut!!!

En/na surgen ha escrit:
Hola,

el meu problema és que ara estava intentant compartir la carpeta
incoming del mldonkey perque el meu pare pugui fer-lo servir amb el
sancho i pugui agafar els arxius descarregats i passar-los al seu pc amb
 XP.

He instal.lat samba al "servidor" on tinc l'mldonkey tot el dia 'anari
anant' i he aconseguit compartir la carpeta sense problemes.

El meu problema ve que vull fer que el meu pare quan es pasi l'arxiu al
pc el pugui borrar del servidor per alleugerir-lo d'espai. He modificat
els permisos pertinents i en principi des del windows ja es pot borrar
sense problema, ara el problema en ve a mi, que no me'els deixa borrar,
tant si ho munto amb els smb4k o a través des konqueror amb smb://ipservidor

No sé si m'explico gaire bé. Total que m'agradaria saber si ho de muntar
d'alguna forma especial per per poder borrar els arxius com des de
windows. O amb alguna altra aplicació.

Gràcies