Re: Canvis en el kernel

A Dijous 19 Juliol 2007 15:32, Leopold Palomo-Avellaneda va escriure:
> A Dijous 19 Juliol 2007 15:31, Mateu va escriure:
>
> gràcies però no és això. És quelcom amb els UUID.

bé, em respon a mi mateix. Doncs no era res de tot això i era relativament
simple però difícil de veure (almenys per a mi). Normalment em compilo els
kernels amb el make-kpkg i faig servir l'última configuració , per exemple
d'un kernel estable de debian.

Si es vol configurar un kernel >=2.6.19 i es parteix de la 2.6.18, pot
donar-se el cas, que és el que m'ha passat a mi que el rootfs és un disc
sata. Aleshores, en el 2.6.18 el driver està activat, però a partir d'allà,
entren un nou tipus de drivers libata que estan en conflicte amb els primers.
Aleshores al fer make oldconfig no t'activa uns ni els altres i per tant a mi
no em detectava el disc dur. :-(

Ara, per sort, activant això ja està.

Gràcies,

Leo