Re: de vmware, inetd i xinetd

rpb wrote:
tutorials que cal instalar xinetd. Debian ve amb inetd per defecte i

No cal instal·lar Xinetd, jo tinc vmware instal·lat amb inetd.

A més, he vist que vmware necessita els headers del nucli, pel que
dedueixo que necessitarà compilar mòduls. Això ja em fa menys gràcia,
perquè fent servir testing és probable que el nucli vagi rebent
actualitzacions (sense anar més lluny, avui he passat de 2.6.18 a
2.6.21). Em fastidiaria haver de reinstalar cada vegada
Si, cal compilar alguns mòduls, i si, cal recompilar-los cada vegada que es canvia de nucli (no tant sovint). Només cal executar vmware-config.pl per recompilar. Pots tenir problemes si no tens la mateixa versió de gcc instal·lada que la utilitzada per compilar el nucli. Tot i que ara com ara, amb el nucli més nou de testing, es pot instal·lar vmware sense problemes.

Salutacions.
:-)

--
Today is Prickle-Prickle, the 53rd day of Confusion in the YOLD 3173