Re: fer anar el maquinari

Hola,
pel que fa a:
Tinc una màquina portàtil MEDION, amb una tarja de so de Intel Realtek HD audio, i no hi ha manera de obtenir cap so d'ella.
Jo em vaig barallar força temps amb una Intel HD Audio, que no estic segur que sigui el mateix que la Realtek HD Audio. La meva, Alsa aconsegueix fer-la anar en Debian Etch, però cal recompilar el mòdul alsa-source i configurar alguna cosa a /etc/modprobe.d/alsa-base .

De les teves paraules dedueixo que et passa algo similar a mi: Alsa carrega els mòduls necessaris correctament però no aconsegueixes que soni la tarja, no és així?

Si tens la mateixa que jo, digues-ho i et comento com ho vaig fer:
# lspci
00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) High Definition Audio Controller (rev 02)

Salut!!!
Marc///