Re: de vmware, inetd i xinetd

rpb dixit:
> En quant a XEN, tinc entès que s'ha d'instal·lar un nucli diferent, i
> tocar un munt de coses. En un entorn de feina segur que és l'opció,
> però pel que vull fer, absolutament casolà, no estic segur de voler
> liar-me tant. Bé, potser la cosa ha canviat, però vaig llegir un
> article a una revista sobre XEN i la instal·lació i posada en marxa no
> era precisament un camí de roses.

El problema és que necessites un hardware que suporti certes extensions per a
que el Xen pugui fer anar el Ruindows "paravirtualized" (sense fer
modificacions al nucli del Ruindows).

Em sembla que pots mirar-ho amb:

  # grep vmx /proc/cpuinfo
  # grep svm /proc/cpuinfo

Si tens alguna de les dues, ets més afortunat que jo. ;-)

--
### Jordi Funollet