Re: de vmware, inetd i xinetd

A veure, com que no sóc cap expert en virtualització, corregiu-me si
m'equivoco...
He vist la web de Virtual Box i sembla que només té versió  i386, i la
màquina on ho vull instal·lar és una amd64. Conec qemu perquè l'he fet
servir per emular un linux dins d'un altre linux per unes pràctiques
de la UOC, no era una bala però si molt estable, però... crec que
també era només per i386, no?

En quant a XEN, tinc entès que s'ha d'instal·lar un nucli diferent, i
tocar un munt de coses. En un entorn de feina segur que és l'opció,
però pel que vull fer, absolutament casolà, no estic segur de voler
liar-me tant. Bé, potser la cosa ha canviat, però vaig llegir un
article a una revista sobre XEN i la instal·lació i posada en marxa no
era precisament un camí de roses.

Per això parlava de vmware en primer lloc, perquè conec molts
ubunteros (amb tot el respecte, que jo també ho he sigut) que, sense
massa coneixements, el tenien funcionant a les seves màquines. Si hi
ha una opció lliure, sense massa complicació (no vull dir clicar
següent->següent->següent, però que tampoc m'hagi d'escriure jo el
mòdul, ja m'enteneu) serà la opció que triaré, sense dubtar, però
sembla que per amd64 poca cosa hi ha...

En quant a lo de inetd i xinetd, què opineu vosaltres? quin feu servir?

Ricard