de vmware, inetd i xinetd

Hola llista
Volia instalar el vmware per poder utilitzar windows xp des de la
debian testing per utilitzar alguns programes que encara no tenen
contrapartida a Linux, bàsicament programes per gestionar tracks gps i
mapes. Ja tinc un disc dur extraible amb windows que faig servir per
fer alguna partideta d'algun joc, però per treballar amb el gps
voldria fer-ho sense sortir de Debian. Però he vist en alguns
tutorials que cal instalar xinetd. Debian ve amb inetd per defecte i
penso que per alguna cosa serà, no obstant no paro de veure comentaris
que deixen millor a xinetd (més segur, blablabla). Vosaltres què en
penseu?

A més, he vist que vmware necessita els headers del nucli, pel que
dedueixo que necessitarà compilar mòduls. Això ja em fa menys gràcia,
perquè fent servir testing és probable que el nucli vagi rebent
actualitzacions (sense anar més lluny, avui he passat de 2.6.18 a
2.6.21). Em fastidiaria haver de reinstalar cada vegada que
s'actualitzés el nucli... teniu experiència en vmware? Feu-me'n 5
cèntims...

Ricard