Re: paquets apartats

> El que et passa molt probablement es deu a inconsistències entre la
> informació sobre les versions dels paquets que tens a la base de dades
> local i el que realment hi ha als repositoris. És molt més freqüent a
> les versions testing i unstable que l'estable ja que constantment hi
> estant entrant versions noves dels paquets juntament amb paquets nous.

Entenc que jo sóc un cas especial perquè _sempre_ executo

$ sudo aptitude update && sudo aptitude dist_upgrade

Tot i així, moltes vegades es queden paquets apartats per falta de paquets
que resolguen les dependències, per paquets que entren en conflicte,
etc...

L'existència d'aquests "conflictes" depén quasi sempre del que tens
instal·lati normalment es resolen, els casos més greus, en un parell de
dies...

Salut!