Re: paquets apartats

Efectivament, el dist-upgrade m'ha solucionat els problemes, moltes
gràcies. M'ha desinstal·lat algunes llibreries que segons aptitude no
utilitzo, però ja no tinc problemes de dependències. Comprovaré que
tot funciona com sempre...

En quant als problemes de iceweasel en guiri ja sé què passa: la
versió de iceweasel és la 2.0.0.3 i la dels locals en català la
2.0.0.4. Desconec perquè s'instal·la una versió de localització
superior a la versió del programa instal·lat, té pinta d'error de
dependències, no ho penseu així?

Però bé, em defenso amb anglès i puc esperar la nova versió de iceweasel.
Fa temps vaig provar Sid, però vaig tornar a Etch per recomanació del
cardiòleg. Però no m'he pogut estar de provar testing...

Gràcies novament

Ricard