Re: paquets apartats

En/na rpb ha escrit:
Darrerament (faig servir testing) l'aptitude em deixa una burrada de
paquets apartats. Sé que ho heu explicat unes 1000 vegades, però
perquè passa això?

Es queden paquets apartats perquè l'aptitude no pot resoldre les seves dependències.

Pot passar, per exemple, perquè hi haja instal·lada una llibreria que és incompatible amb la nova versió del paquet i aleshores es deixa el paquet amb la versió que hi ha ara disponible, encara que siga una versió inferior. Pot passar que no hi haja encara una versió d'una llibreria necessària perquè el paquet funcione... Pot passar que hi haja instal·lat un paquet que "molesta" a altres i aquells es queden apartats perquè l'aptitude no té prou poder de decisió com per a decidir per tu si desinstal·lar el paquet que molesta. En aquest cas, has de tenir un poc d'ull i desintal·lar el paquet molest si no el necessites...

L'aptitude en aquest aspecte és més tiquismiquis que l'apt.
Jo quan em passa això, solc executar diverses vegades l'apt-get dist-upgrade i normalment aquest resol les dependències. Solament he de tenir cura que no desinstal·le coses que no vull..

Salut!