Re: Problemes unicode a etch

Hola:
A Divendres 13 Juliol 2007 12:55, Orestes Mas va escriure:

> [...]
>
> no sé perquè passa això, però intueixo que es dóna força al respondre a
> alǵu fent "quote" de parts del seu missatge. A vegades els programes
> intenten "endevinar" la codificació a emprar basant-se en els caràcters que
> troben dins el text, i molt sovint es fan un embolic.
>
> Potser el millor és forçar la codificació de caràcters a un mateix valor
> sempre. Sospito que tindrem problemes fins que UTF-8 no es generalitzi més.
>
> Una pregunta: quan vas reinstal·lar vas conservar el directori /home ? Ho
> dic perquè potser treballes amb la configuració antiga del teu usuari...

NO vaig copiar el home tot sencer, però si el .kde i el directori on tinc tots
la feina que faig. Segur que deu anar per aquí, però no se trobar on es
guarda la configuració del tipus de caràcters utilitzats. A demés el ispell
no fa servir utf-8, si no el US-ASCII. Tot un embolic això de canviar el joc
de caràcters.

> Prova de crear un usuari nou (o de renombrar el directori .kde a .kde-old,
> per exemple), a veure si et passa el mateix.

Tens raó. He fet això, i tot funciona be. Aghhh!!!

Gràcies i salutacions. Pep.

--
Josep Roca
Unitat Epidemiologia