Problemes unicode a etch

Hola a tots:

Estic bastant desesperat amb etch i unicode. A veure si algú me poc ajudar amv
com va això.

El cas es que vaig instal·lar etch de cero (no sobre sarge) i després hi vaig
copiar els fitxer que tenia de sarge despŕes de passar-los pel iconv. Ara amb
trobo que si els caràcters tipus àáç els veig bé amb el KAddressBook (per
exemple, Lluís), no els veig bé quan envio un missatge a Lluís. I a l'invers:
si ho veig bé amb kmail, ho veig malament amb el KAddressBook.

També quan faig un error ortogràfic amb el kmail, en el menú de suggeriments
de paraules bones, els accents m'apareixent substituïs per quadrets.

Algí sap com es controla això i si te solució? He mirat en els fitxer de
configuración del KAddressBook, i no sembla que digui res sobre els car�ters.

Gràcies i salutacions. Pep.