Re: Problemescodificació sarge a etch: me contesto j mateix

Hola:

A Dimecres 11 Juliol 2007 18:02, griera@gmail.com va escriure:
> Hola a tots:
>
> Ahir vaig actualitzar de sarge a etch. Tot perfecte. És la primera vegada
> que l'instal·lador  me configura correctament les X i el ratolí (i en tres
> ordinadors diferents). Una marevella!!
>
> Però tinc un problema amb el canvi de codificació a ut8. Tenia seqüències
> en sarge i amb el editor kate arreglo els accents i les "ç", per que es
> vegin bé. Però quan executa la seqüència, en la konsole, els accents me
> surten malament (com si ho interpretés en la codificació de sarge).

Disculpeu, estava corregint una verssió i executant un altre. . . Aghh!!

> Tampoc el corrector del kmail me reconeix la l geminada.

Però això continúa igual. Algú sap com arreglar-ho?

Gràcies i salutacions. Pep.

--

"Coda vez más el periodismo es un invertario de obviedades y de chismes"
José Vidal-Beneyto, La derechización del mundo / 4, El Pais 21-04-07 pag 8