Re: Fonts a Iceweasel

El Dijous 14 Juny 2007, vàreu escriure:
> Doncs és curiós però a mi també em passa, però de fet només al teu bloc,
> amb l'Opera també és veu d'una mida acceptable... però em dona que no és
> problema del navegador, si entres al missatge en que parles de l'ADSL es
> veuen els comentaris i el menú en petit però en canvi en el de la revista
> de l'Ubuntu es veu bé.
> No se si t'ajudo en alguna cosa però por ser ve per aquí el problema.

I tant que m'has ajudat, gràcies!  Sempre s'acudeixen coses diferents a mirar,
com ara l'apunt anterior on no hi havia entrat des del dubte %-)

He vist un small mal tancat (amb la barra al final i no al començament, la
dislèxia) al final de l'apunt de l'ADSL.  Però em despistava molt que:

1) El menú quedés petit a planes on no hi havia l'small mal tancat, com la
portada (el small era al final de l'apunt, no surt a la portada perquè allà
només hi ha la primera part de l'apunt).

2) Amb altres navegadors anés bé.

Gràcies :)

--
Benjamí