Re: Fonts a Iceweasel

Des de fa uns dies, alguns fonts (foses) del Iceweasel es veuen molt petits a
la Sid. No era així abans.  Com a mostra, el menú a la dreta del meu blog:
http://blog.bitassa.cat   Abans el veia més o manco com al Konqueror --on no
ha canviat res de mida.  També us passa?

Doncs és curiós però a mi també em passa, però de fet només al teu bloc, amb l'Opera també és veu d'una mida acceptable... però em dona que no és problema del navegador, si entres al missatge en que parles de l'ADSL es veuen els comentaris i el menú en petit però en canvi en el de la revista de l'Ubuntu es veu bé.
No se si t'ajudo en alguna cosa però por ser ve per aquí el problema.
Salut,
Joan