Re: amarok

solucionat miquel, gracies :D

On 6/8/07, Miquel <ktalanet@yahoo.es> wrote:
EL Fri, 8 Jun 2007 13:22:50 +0200
Guillem <enguillem@gmail.com> escrigué:

> Bones:
>
> no sé si li passa a algú més. Ahir vaig actualitzar l'amarok i quan
> ho poso en marxa me dona una errada dient:
>
> xine-engine afirma que no pot reproduir fitxers MP3.
> Podeu provar de triar un motor de sortida diferent al menú
> d'Arranjaments, o examineu l'entorn multimèdia que usa l'actual motor
> d'àudio. Podeu trobar informació útil a la secció PMF del manual
> d'Amarok.
>
> He provat de torna enrera però no me n'he sortit, fallen depèndencies.
>
> Algú sap si s'ha reportat algun bug al respecte?

> [...]
Hola Guillem

A mi també me va passar (ni mp3 ni mpeg) i ho vaig solucionar amb:

apt-get remove xine-ui
apt-get install xine-ui

tot i que suposo que també aniria bé

apt-get install --reinstall xine-ui

El problema son les dependencies (suposo que noves) amb una llibreria
mpeg.

Salutacions

        Miquel (a.k.a. Ktalà a.k.a. Ton)

--