Re: phpMyAdmin estrany

El dia Wed, 30 May 2007 20:00:17 +0200, en/na Miquel Escarra va escriure:

> Hola
>
> En un servidor vaig fer actualitzacions del phpMyAdmin (ara el tinc a la
> versió 2.10.1deb2). Abans em treballava bé; ara, tot i que m'he
> assegurat que els usuaris de MySQL estiguin ben indicats amb les seves
> contrasenyes (accedeixo al mysql per comandes i em tira bé), quan
> intento una entrada al phpMyAdmin des de casa, no passo. I a vegades,
> faig un primer accés, però qualsevol intent d'obrir una de les bases de
> dades em torna a la identificació inicial.
>
> Algú em pot dir per on va la cosa?
>
> Gràcies

> [...]

Em responc jo mateix després d'haver resolt el problema:
Amb una instal·lació en què entraven versions de l'Apache, una renovació
del PHP, bases de dades MySQL, i el mateix phpmyadmin, cal revisar tota
la instal·lació de paquets i mòduls per a l'Apache. En concret fallava
l'entrada perquè hi havia problemes amb el PHP. Mort el gos, morta la
ràbia.

Miquel