Re: postfix: gestió dels bounces

Jo començaria per implementar registres SPF forts en els teus dominis, posant
sobretot la IP per on surten els mails del teu servidor "local".

http://www.openspf.org
http://es.wikipedia.org/wiki/Sender_Policy_Framework

Una altra cosa que has de revisar és que el "helo" que diu el teu servidor
local sigui correcte, o sigui, si escup mails per 217.126.95.10 que el helo
sigui 10.Red-217-126-95.staticIP.rima-tde.net.

Sent cuidadós, pots enviar mails a sac des d'una IP, però això sí, cumplint
tots els RFC's que s'han de cumplir, i no tindràs problemes de SPAM.

El Friday 01 June 2007 10:25, Marc va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona