Re: /var/run/drives/usbdisk-...

Jo tinc també la mateixa distribució, amb el mateix nucli, i vaig
instalar "usbmount" i em munta automaticament els usb quan els endollo, sense
cap problema
tinc instalat el pmount (diria que ja em venia de sèrie) però
a /etc/pmount.allow no hi tinc cap usuari

a veure si usbmount et serveix...

salut

el Wednesday 23 May 2007 22:25, serni va escriure: