Re: gnome i .bashrc

El Friday 18/05/07, a les 07:26 (+0200), Orestes Mas va escriure:
> .Xsession? .xinitrc? Això ara mateix no m'ho sé de memòria i no tinc
> temps per buscar-ho (haig de preparar una classe), però segur que algú
> t'ho respon.

Suposo que deu ser .Xsession, però vull dir amb això ho he de
tenir tot duplicat a dos llocs. En fi, potser posant un
source ~/.environment en el .Xsession i en el .bashrc i llavors
definir totes les variables en aquest fitxer, però em pregunto si
hi ha algun sistema estàndard de fer-ho. Ho dic perquè si vas
xapusses d'aquestes al final et tornes boig per trobar les coses :)

Ernest