Problemes amb Postfix

Hola,

Estic instal·lant una Debian Etch per substituir una Woody que fa temps que va fer-se vella. Aquest

Ara mateix tinc problemes amb el Postfix, no hi ha manera que entrin missatges al servidor, així que he enviat un mail a pic i pala, per telnet:

roger@celtic:~$ telnet casal9.aaa.es 25

Trying aaa.bbb.ccc.ddd...
Connected to casal9.aaa.es
Escape character is '^]'.

220 casal9.aaa.es ESMTP Postfix (Debian/GNU)

ehlo celtic

250-casal9.aaa.es
250-PIPELINING
250-SIZE 10485760
250-ETRN
250-ENHANCEDSTATUSCODES
250-8BITMIME
250 DSN
MAIL FROM:<lordroger@celtic.aaa.es>
250 2.1.0 Ok
RCPT TO:<admin@casal9.aaa.es >

I aquí mor la conversa. Al cap d'una estona, surt "session closed by remote host", i si torno a fer-li un telnet, quan li envio un "EHLO" ja ni em respon.

Què pot ser això?

Moltes gràcies