Re: Instal·lar Opera

A Dilluns 14 Maig 2007 15:32, caldi va escriure:
> En/na Xablab ha escrit:

> Però si que pots veure flash amb un 64 si et baixes els paquets per 32 a
> google hi ha força indicacions.
>
> Salut!

Exacte. Com tu dius el youtube-dl és una bona eina per baixar-te els vídeos,
però si t'és molt important veure els vídeos aquests i altres aplicacions
flash directament sobre el navegador, aleshores pots instal·lar el navegador
i les llibreries de 32 bits en una gàbia (chroot) i usar aquests. No notaràs
cap diferència, només que en la versió de 32 bits funciona el plugin privatiu
de flash.

Jo ho vaig estar provant en una debian seguint les instruccions de

https://alioth.debian.org/docman/view.php/30192/21/debian-amd64-howto.html

En una ubuntu no ho he provat mai i suposo que seria un pèl diferent, perquè
crec que els directoris de les llibreries tenen noms diferents, però la idea
és la mateixa.

* Orestes Mas Casals - UPC                            *
* Linux User 285092  http://counter.li.org            *
* Membre de l'equip català de KDE http://cat.kde.org/ *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/  *