Re: [info] Passar de sarge a etch

A mi, el sistema del nspluginwrapper em va donar bons resultats a Edgy
AMD64, però no amb la Debian Etch que tinc ara.
Hi ha un firefox precompilat amb reproductor flash que es diu Swiftfox
que em va força bé, el què passa és que no està traduït. Necessita els
mateixos requisits que nspluginwrapper: "embrutar" una mica el sistema
amb les llibreries de compatibilitat amb 32 bits i instal·lar el
paquet ia32-libs-gtk de sid. Generalment navego amb firefox, i quan
ensopego amb flash, i si no queda més remei que veure'l, tanco firefox
i visito la pàgina amb el Swiftfox.

Si no, també he sentit a dir que gnash està progressant força darrerament.

Ricard