Re: fixar parametre del /sys en reboot

A Dilluns 07 Maig 2007 13:32, Jordi Funollet va escriure:
> Vull tenir un scheduler diferent del que duu per defecte una màquineta que
> administro. En mode "interactiu" va així,
>
>   $ echo cfq > /sys/block/sda/queue/scheduler
>
> No tinc clar quina és el Debian-way per fer-ho en rebotar la
> màquina. /etc/rc.local?
>
> El 'sysctl' sols es cuida dels paràmetres del /proc, oi?

Bones,
si no record malament pots passar el paràmetre "elevator=cfq" al kernel,
per exemple afegint-lo a la configuració del GRUB.

Sort!

PD: I ara també me sona que potser es pot fer al fitxer /etc/sysctl.conf

Pau.
--
| Pau Tallada Crespí                        GNU/Linux User : #345498 |