Re: màfia russa? fail2ban

Després de provar el fail2ban del backport, vaig veure que no
funcionava. Una mirada als logs de fail2ban, i he vist perquè:

2007-05-06 20:12:04,552 ERROR: Please check the format and your locale settings
.2007-05-06 20:12:05,112 ERROR: time data did not match format
:  data=May  6 20:11:20  fmt=%b %d %H:%M:%S

i això repetit 1000 vegades (el log ja pesa 1Mb)

Resulta que a partir de la versió 0.6.1 (la del backport) fail2ban fa
servir els locales, però molts dimonis escriuen els logs passant dels
locales, i es dóna aquest error. Vaig provar les solucions que vaig
trobar per internet i la única que ha funcionat ha sigut afegir:

export LANG=C
a /etc/defaults/fail2ban

Però després vaig reconfigurar els locales per poder tenir accents a
les consoles (en entorn gràfic ja em funcionava bé) i la cosa va
tornar a fallar. He trobat que la única solució ha estat comentar la
línia LC_ALL de /etc/environment. Ara segueixo sense accents a les
consoles, tot i que en entorn gràfic (consoles incloses) si que tinc
accents.

Vosaltres que feu servir fail2ban a Sarge, com ho heu solucionat?
Teniu accents a les consoles?

Ricard