Re: debian64

També podria ser que fessis servir alguns símbols com el guió la barra, etc i
el teclat no estigués ben configurat durant el procés d'instal·lació... De
totes maneres pots engegar el kernel amb el paràmetre init=/bin/bash, que
t'iniciarà el sistema però et deixarà amb un shell i el sistema de fitxers de
només lectura. Llavors ho tornes a muntar amb "mount -o rw,remount /" i
tornes a introduir la contrasenya al root. Per si de cas, abans comprova que
el teclat el tens ben configurat o fes un "loadkeys es".

Sort

A Dissabte 28 Abril 2007, Xablab va escriure: