Re: mysqld 5.0 sense skip-grant-tables, maildrop que em "drop" els mails...

Hola,

On Apr/26/2007, Jaume Sabater wrote:

> em diu "Client does not support authentication protocol requested by server;
> consider upgrading MySQL client".

em sona, llunyanament, que MySQL tenia alguna opció de compatibilitat
per treballar amb l'autenticació de versions anteriors. Però MOLT
llunyanamanet. De fet estic pensant que potser estic equivocat i calia
actualitzar el client o bé era amb la transició de mysql de 3.x a 4.x

Per cert, una altra cosa: si compiles una aplicació "contra"
libmysqlclient14-dev, no es connecta amb mysql 5.x (almenys la 5 que jo
tinc). Si ho compiles amb la libmysqlclient15-dev llavors sí que
funciona. Potser pots recompilar el client aquest amb l'altre versió?

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona