Re: Wake On LAN i formes d'apagar l'ordinador

pots mirar quins modes de wol te activats la teva tarja amb la comanda
ethtool:

root@debian:~# ethtool eth0
Settings for eth0:
	Wake-on: g

g =  Wake on MagicPacket(tm)
i ho pots configurar amb la comanda "ethtool -s eth0 wol g"
tot i que per matenir els canvis, has de posar alguna cosa a /etc/sysctl.conf
jo no vaig trobar el que però ho he arreglat posant "up ethtool -s eth0 wol
g || true" a /etc/network/interfaces
per exemple:

auto eth0
iface eth0 inet static
        address 192.168.0.2
        netmask 255.255.255.0
        network 192.168.0.0
        broadcast 192.168.0.255
        gateway 192.168.0.1
        up ethtool -s eth0 wol g || true

salut!

el Thursday 22 March 2007 10:17, Sergi Tur Badenas va escriure: