Re: Nucli 2.6.20-1-486

> Prova d'arrencar amb el parà metre:
>
> pci=nommconf
>
> Jo vaig tenir problemes semblats amb un disc SATA i amb això se'm
> solucionaven. No em demanis què és ni què fa, però... :-)
>
> Ricard

Hola,

La solució que comentes em sembla que és per al cas que la cosa casqui
buscant el bus pci.

El "problema" no és tal si algú s'hagués pres la molèstia de notificar el
canvi, vull dir que a banda del missatge referent al /proc/cmdline no
estaria de més recordar al personal que no està a la llista del nucli (
99,99999 % dels mortals ) quelcom semblant a "Remember that ide devices
becomes scsi bla bla bla ... ).

Vinga ...