RE: Nucli 2.6.20-1-486

>   Hola Lluís,
>
>   El nucli 2.6 et reconeix el disc com a un disc SCSI,
> d'aquí el canvi de nom: Hi ha dues opcions:
>   -- Entrar /dev/sda1 i les particions que calguin al
> fitxer  /etc/fstab.
>   -- Manllevar l'emulació SCSI del nucli -hauràs de
> tornar a compilar el nucli-.
>
>   Sant Google diu que aquest és una bon enllaç per a
> veure:
> http://www.gentoo.org/doc/es/handbook/hb-install-sparc-disk.xml?glang=es
>
>   Toni

No és ben bé el que pregunto, o almenys el meu problema no és distingir
entre entre scd sr sg sd hd, a mi el que m'agradaria saber és perquè
durant la transició del linux-image-2.6.18-2-486 de Etch/testing al
linux-image-2.6.20-1-486 de unstable un disc IDE PATA que fins ara era
/dev/hda a passat a dir-se /dev/sda i conseqüentment el /dev/sda IDE SATA
ara és /dev/sdb, paral·lelament la gravadora fins ara /dev/hdb a passat a
dir-se /dev/scd1, etc ...

Perque m'estic mirant el "Changelog"
http://packages.debian.org/changelogs/pool/main/l/linux-2.6/linux-2.6_2.6.20-2/changelog#versionversion2.6.20-1

I no hi se veure rés al respecte, ara em baixaré la doc del 2.6.20 per
veure si en trec l'entrellat.

A algú més li ha passat el mateix, els adictes a sid ?