Nucli 2.6.20-1-486

Bones,

Tinc un sistema mixte testing-unstable, via preferences i pinning amb
apt.conf.

El cas és que he instal·lat el nucli de unstable 2.6.20-1-486 per mor del
ntfs-3g i un cop he reiniciat el sistema la cosa s'ha quedat aturada
buscant el root file system ... després d'una bona estona m'he adonat que
el disc que fins ara es referenciava amb la nomenclatura ide clàssica (
root=/dev/hda5 ) apareix com a scsi, és a dir canviant a root=/dev/sda5 i
malgrat no canviar el fstab el sistema arrenca sense problemes aparents.

La pregunta és si algú en sap alguna cosa, si és un bug o una "feature" ;-)

Vinga ...