Re: {Spam?} OT, o no. Festes

El Friday 20 April 2007 12:31, Orestes Mas va escriure:
> A bones hores m'ha arribat aquest mail!!!! El vas escriure dimecres i a mi
> m'arriba divendres al matí !!!
>
> A algú de la UPC li ha passat igual? Des que van posar el greylisting, la
> cosa va pitjor que mai.

La greylist per si sola té alguns inconvenients, com els que li passen al
mestre Orestes. Personalment, crec que la greylist s'ha d'aplicar juntament
amb els registres SPF, de manera que els SPF-softfails o els SPF-neutrals
passin per la greylist, els SPF-fail directament un 5xx, i els SPF-pass no
haurien de fer greylisting.

Per altra banda, la greylist tansols retorna un 4xx, durant pocs minuts (amb 5
minuts va que xuta). És responsabilitat del servidor que pretén enviar el
mail el de reintentar-ho en un temps raonable. Malauradament, encara hi ha
molts MTA's que, davant d'un 4xx, s'esperen moltes hores a reintentar-ho, de
vegades per una configuració pobre, de vegades per una cua de sortida
saturada.
--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona