Re: {Spam?} OT, o no. Festes

A Dimecres 18 Abril 2007 21:54, hubble va escriure:
> Bé, per si a algu encara no ho sap:
>
> aquest dos pròxims dies, (dijous i divendres), es fan 2 festes? a barcelona
> per:
>
> - La sortida de etch, dijous
> Where:  RAM hacklab, CSOA Ruina Amalia (c/ Reina Amalia 11bis, Barcelona,
> en el Raval) http://wiki.debian.org/ReleasePartyEtch

A bones hores m'ha arribat aquest mail!!!! El vas escriure dimecres i a mi
m'arriba divendres al matí !!!

A algú de la UPC li ha passat igual? Des que van posar el greylisting, la cosa
va pitjor que mai.

> - La sortida de ubuntu Feisty, divendres:
> https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/festafeisty/
> (encara que s'hagin oblidat de debian)

Ostres! Crec recordar que en versions anteriors es parlava de Debian...
Personalment ho sento moltíssim, perquè darrerament m'he implicat força amb
el comitè local (k)ubuntu, però alhora he col·laborat amb debian i també en
sóc usuari.

Acabo d'arreglar-ho (al capdavall, és un wiki).

Orestes.