Re: Recuperació d'una suspensió

Gracies ara ja vaig encaminat.

Per cert disculpa que no vaig respondre a la llista, acabo de veure que la casella respon als missatges de la llista de correu m'indiquen el remitent del missatge i no a la mateixa llista.

Carles Oriol

El dt 17 de 04 del 2007 a les 16:15 +0200, en/na Orestes Mas va escriure:
A Dilluns 16 Abril 2007 16:07, vàreu escriure:
> No és el mateix cas Orestes, puc recuperar-ho amb un script que tinc per
> realitzar les connexions, però no sé com fer per que s'executi quan es
> torni d'una suspensió.
>
>     Carles Oriol

Ah... doncs tens sort, jo no puc recuperar-lo de cap manera.

T'has mirat el directori /etc/acpi/resume.d? allí hi ha scripts per tots els
gustos, només cal que li afegeixis el teu.

Orestes.