Re: Recuperació d'una suspensió

A Dilluns 16 Abril 2007 09:26, Carles Oriol va escriure:
> Quan suspenc la màquina al recuperar-la perdo la connexió wifi.
>
> Sabeu si hi ha cap notificació o procés tipus udev per tal que pugui
> incloure un script quan es recuperi?

Carles, a mi em passa el mateix amb el meu portàtil. Tinc xipset Atheros (en
una PCMCIA) i el nucli de la Edgy, però deu ser un problema dels
controladors.

No crec que cap script t'ho solucioni. jo he provat de fer-ho a mà,
reconnectant l'alimentació de la PCMCIA per software i hardware, i res de
res. Només ho recupero si reinicio la màquina.

Orestes.