Re: Problemes de guionatge amb el Latex

El Friday 13/04/07, a les 16:30 (+0200), Joan Sanz va escriure:
> Tanmateix, independentment d'això, jo també m'adherisc a la reclamació,
> que podríem començar fent constar uns arguments senzills (als qual se'n poden
> afegir d'altres, si se us n'acudeixen):

Bé, senzillament ja ho has dit; els paquets d'idiomes com estàn
organitzats, per llengües o per Estats? Hi ha paquets diferents per a
Austràlia, Nova Zelanda, Sud-Àfrica, el Canadà, els Estats Units,
Irlanda i el Regne Unit, o bé només n'hi ha un de sol (o dos)? Em sembla
que és òbvi que està organitzat per llengües, doncs contravenir aquest
criteri en el cas del català s'ha de justificar d'alguna manera (que ho
expliquin) o, si no, que ho arreglin.

Salutacions,

Ernest