Re: Problemes de guionatge amb el Latex

A Divendres 13 Abril 2007 02:10, Joan Sanz va escriure:
> Hola a tothom i perdó per continuar l'offtopic, però és que ja estic una
> mica desesperat. Orestes, jo tinc el mateix problema que tu i no he sabut
> com solucionar-lo. Per casualitat tu o algú ho ha solucionat? A la llista
> de tex en català sembla que s'han mort, vaig escriure un missage fa uns
> dies i res, ;)

Si, jo ho he solucionat. Pressuposo que tens una debian i treballes amb
texlive enlloc de tetex. Amb la tetex no havia tingut ptoblema. Si no uses
debian (o (*)ubuntu) la cosa pot variar.

1) Instal·la el paquet "texlive-lang-spanish" (si, noi, què hi farem....)

A mi això m'ho va arreglar. Es veu que els desenvolupadors de la texlive tenen
idees estranyes sobre la diferència entre llengua i estat. Si això no t'ho
arregla, fes el següent (com a root):

2) comprova que el nou paquet t'hagi posat el
fitxer /etc/texmf/language.d/10texlive-lang-spanish.cnf, i que el contingut
d'aquest sigui:

% 10texlive-lang-spanish.cnf
%
% You really can change stuff in this file, but it is NOT RECOMMENDED
% to play around with this file if you do not know what you are doing!
% Please leave this comment!
% -_- DebPkgProvidedMaps -_-
%
spanish         eshyph.tex