una de gestors de correu

hola de nou,

ara que tot es reinicia be, intentaré solucionar un altre problema...

quan vaig migrar a debian, vaig conservar unes carpetes de dins de
/home on hi havia diferents perfils del mozilla thunderbird; del tipus
carpepeta
h11apa22.pepet on pepet és el nom d'un dels perfils.

dins de cada carpeta d'aquestes hi ha un munt d'arxius i unes carpetes
(chrome, Mail, us i extensions)

quan em vaig posar a buscar el thunderbird aquest gener per a debian
la cosa de la transició a la família ICE estava a mitges. vaig
instal·lar-me'l però no trobava la manera d'integrar els perfils; i
per altra banda ni fent un únic usuari la cosa tampoc funcionava. vaig
probar el cronos II, el iceape-mailcomposer i res de res

amb l'evolution no he intentat perquè em fa la sensació que es molt
pesat d'execució...

com que a l'actualitzar he constatat que "a vegades les coses fallen"
he pensat que el fet que ni amb un compte d'unic usuari el gestor
funcionés, llavors podia ser que em manqui algo, o que algo estigui
mal o NO configurat... o em falti un paquet....

(a les notes del llançament4.0, per exemple el paquet build-essential
ara no s'instal·la per defecte) quan la setmana passada o l'altre vaig
estar intentant (i assolint) la meva primera compilació, aquest paquet
me'l vaig haver d'instal·lar...

com ha d'estar l'exim4, o un altre dispositiu al meu sistema... per a
que un icedove (o el que siga) funcioni?

xab

--
un altre món és necessari!
GNU@linux:/$ apt-get debian