Re: Debian GNU/Linux 4.0 (què ha de dir tenir el meu sources.list?)

A Diumenge 08 Abril 2007 21:07, Xablab va escriure:
> bona nit,
>
> com afecta el llançament als repositoris d'una netinstall feta al gener?
>

> el sources té:
> deb http://debian.hands.com/debian/ testing main contrib
> deb http://security.debian.org/ testing/updates main
> # deb http://www.debian-multimedia.org/ etch main
> # created by speedycerviche-4
>
> la tercera línia està comentada pels W:errors que em donava...
>
> aquests estan be, o calen uns altres?

No, hauries de canviar testing per etch o per stable. Jo et recomanaría que ho
deixesis en etch, sinó quan la nova versió passi a stable  d'aqui uns
mesos/anys se t'actualizarà a la nova estable i potser no es el que voldrás
llavorens.

jo ho deixaria així:

deb http://debian.hands.com/debian/ etch main contrib
deb http://security.debian.org/ etch/updates main contrib
deb http://www.debian-multimedia.org/ etch main

La tercera línia no et dona cap error important sinó un avís conforme no tens
la clau pública en que estan firmats els paquets. Pots buscar com firmarlos
(busca als historics de la llista segur que et surt com) o deixar-ho així i
dirli que si quan et pregunti si vols instalar o actualitzar el paquets de
debian-multimedia.

Per altra bada, si no et vols mantenir a estable i vols utilizar sempre la
testing ja ho tenies bé, només hauries de canviar etch per testing en la
linea de debian-multimedia.

Espero no haverte liat més i a disfrutar de la nova etch!

cuc