actualització Sarge - Etch

Hola
Tinc un servidor amb Sarge a casa, carregat com una mula, com podeu
suposar, que funciona com un rellotge suís des de fa moooolt temps. No
sabia si actualitzar-lo a Etch, per si em trobo amb problemes. Suposo
que és suficient amb posar "stable" al sources.list i fer un aptitude
update i aptitude upgrade, no? Ara m'estic llegint els enllaços que
heu deixat a la llista, i clar, sembla que no té per què passar res,
però pot passar. El cas és que el tinc en raid software i els 3 discs
són scsi, no sé si pot suposar un problema amb això que he llegit del
canvi a udev i les diferents maneres de renombrar les particions, en
el escriptori, que tinc SATA, m'hi vaig trobar i va ser com un mal
d'ous.

Que per què vull actualitzar? A, però, mmmm, hi ha d'haver alguna raó? :-)

Vosaltres heu actualitzat? Tot bé, o heu tingut problemes?

Ricard