Re: [Fora de Tema :) post-sopar + navegadors lite] (Era Re: Trobada !!!)

> Hola,
>
> Si tens un servidor local, i una maquina lenta, potser seria una millor
> solucio fer servir una sessio X remota. Aixo no tindries cap limitacio del
> software que pots executar.
>
> No se, es una idea ...

Igualment ... lo de les festes i lo de les X remotes que suggereix en Ferran.

Del sopar encara em dura la resaca ... ;-)

Al final vaig passar de l'Epiphany per la pilonada de dependències que em
demanava, estava preparant una Live per a un curset del Departament
d'Ensenyament que estic donant i donat que  funciona amb fluxbox era més
pràctic l'Iceweasel, tot i que deu n'hi do el que consumeix.

Bé el cas és que per estalviar recursos no vaig instal·lar cap display
manager i potser la solució que vaig emprar et servirà, m'explico.

Una "Etch" mínima amb X i escriptori Fluxbox.

A /etc/inittab hi tinc

1:2345:respawn:/sbin/getty -n -l /usr/local/sbin/autolog 38400 tty1
#1:2345:respawn:/sbin/getty 38400 tty1
2:23:respawn:/sbin/getty 38400 tty2
#3:23:respawn:/sbin/getty 38400 tty3
#4:23:respawn:/sbin/getty 38400 tty4
#5:23:respawn:/sbin/getty 38400 tty5
#6:23:respawn:/sbin/getty 38400 tty6

On /usr/local/sbin/autolog conté

usuari@debian:~$ cat /media/sda5/usr/local/sbin/autolog
#!/bin/sh
login -f usuari

I finalment al .bash_profile de l'usuari usuari hi tinc

ps ax | grep -q "[ ]`which X`" || startx

Potser en el teu cas substituint startx per X -query ip_del_server_xdmcp

Ja funcionaria.

PD: La Live en qüestió és una joguina prou interessant, et permet clonat
amb partimage amb un menú prou arregladet, clonat multicast amb udpcast,
Servidor de Thin clients amb TCOS, Gparted, k3b, xsmbrowser, iptraf,
testdisk, etc ... en 283 Mb, si algú hi vol donar un cop d'ull la pot
trobar a ftp://ftp.serni.net/jdg i un manual "work in progress" a
http://www.serni.net/~cosa/doku.php?id=manual_d83-utilitats
Lo de exportar a pdf encara no és operatiu ...