[Fora de Tema :) post-sopar + navegadors lite] (Era Re: Trobada !!!)

Hola, Lluís ...

deies, el 15 de Mar de 2007, a les 09:15 +0100:

Estava ara rumiant que em calia un navegador que no fos tant pesat com
el firefox per una història en la que m'he ficat on vull aprofitar
algunes màquines de l'any de la picor, quan m'he enrecordat que al famós
sopar debianita (i de camí amb el hubble, i a les birres posteriors) van
sortir molts fils de conversa molt interessants:

- el mencionat de les diverses variants de firefox. no només
  l'iceweasel, sinó també variants més lleugeres.

- la terminologia que fem servir: troll, off-topic etc i la seva adaptació
  al català. sembla una collonada però no ho és.

- ubuntu sí / ubuntu no, ubuntu segons i com.

- problemes i solucions a l'hora de fer migracions de windows al famós
  sistema gnu/linux (sobretot, compte amb l'ldap!)

- quan s'alliberarà etch :)?

I un llarguíssim etcètera. Jo només recordo els fils per si algú els vol
reprendre. El que sí que pregunto jo és aquest de les diverses variants
de firefox, perquè la idea és agafar un ordinador amb un processador
leeent (amd k6 400mhz) de l'any de la quica, amb prou memòria (196 mb o
així) i ficar-li un fluxbox i un navegador que permeti al vell waka
connectar-se a un servidor local i obrir una pàgina en php i fer una
sèrie de comandes tipus 'cistella de la compra' (és per una cooperativa
de consum ecològic, a mesura que em vagi ficant ja anirem parlant del
tema de les migracions, per cert :)

Estava pensant que igual firefox és simplement
massa navegador per tant poca cosa, però dillo és massa cutre per això
mateix, diria. Què recomanarieu? epiphany?

Doncs això. I bones festes!
--
xavi 	|| 	lorajoler@paranoici.org